logo


Психологічна служба
Небезпечні спільноти, що маніпулють підлітками: що за тим стоїть і що ми можемо зробити?

Наразі наше суспільство переживає кризові часи. І першими хто потерпає від того – діти. Особливо підлітки. Останнім часом небезпека зосередилась у соціальних мережах і прокотилась хвилею спільнот, що підштовхують дітей до аутоушкоджень та скоєння самогубства. Департамент кіберполіції Національної поліції України на своєму офіційному сайті розмістив з цього приводу поради для батьків щодо ситуації.

Ми ж зі свого боку вважаємо за необхідне звернути увагу батьків та педагогів на психологічне підгрунття цієї проблеми. Залишимо за дужками питання створення паніки, що знижує критичність сприйняття інформації серед батьків/вчителів і може провокувати її реципієнтів до небажаних вчинків, погіршення і так напружених стосунків з підлітками. Також окремою темою іде питання формування навичок критичного мислення у дітей, що є життєво необхідною компетенцією, формувати яку призвані як батьки, так і соціальні інститути.

Сьогодні ми сфокусуємося на таких поняттях як «безумовне прийняття», «відчуття приналежності», «відчуття власної значимості», що є мінімально необхідними умовами здорової взаємодії дорослий-дитина загалом і профілактики підліткових суїцидів зокрема. А також «відчуття провини», як фактор, що грає на руку зловмисників.

Детальніше...
 
Запрошуємо приєднатися до роботи психологічної групи

Запрошуємо учнів 9-11 класів приєднатися до роботи психологічної групи.

Якщо вам цікава психологія

приходьте до нашого Центру щосереди об 14:30.

На зустрічах ми будемо дивитися психологічні фільми та вчитися їх аналізувати

(з точки зору клієнта, психолога, спостерігача).

 

Наша мета:

вчитися аналізувати кінофільми

           щоб краще розуміти мотиви поведінки інших людей (і власної),

                          висловлювати та відстоювати свою думку у доброзичливий спосіб

                                                                    та спілкуватися у веселій компанії на важливі теми.

 

Все це потрібно для того, щоб краще пізнати себе, розширити свій кругозір, а значить отримати шанс на успішні стосунки та самовираження задля досягнення успіху.

Детальніше...
 
Варто згадати

Починаючи новий навчальний рік

усім вихователям та батькам варто згадати вічні заповіді

великого гуманіста та відданого дітям Педагога Я.Корчака,

який сповідував цінність кожної дитини як особистості, її права на свободу, щастя, розвиток та вияв здібностей:

  • Не чекай, що твоя дитина буде такою, як ти або такою, як ти хочеш. Допоможи їй стати не тобою, а собою.
  • Не вимагай від дитини плати за все, що ти для неї зробив. Ти дав їй життя, як вона може віддячити тобі? Вона дасть життя іншій, та - третій, і це незворотний закон подяки.
  • Не зганяй на дитині свої образи, щоб у старості не їсти гіркий хліб. Бо що посієш, те й зійде.
  • Не стався до її проблем звисока. Життя дане кожному під силу, і будь упевнений - дитині життя важке не менше, аніж тобі, а може бути, і більше, оскільки у неї немає досвіду.
  • Не принижуй!
  • Не забувай, що найважливіші зустрічі людини - це її зустрічі з дітьми. Звертай більше уваги на них - ми ніколи не можемо знати, кого ми зустрічаємо в дитині.
  • Не муч себе, якщо не можеш зробити щось для своєї дитини, просто пам'ятай: для дитини зроблено недостатньо, якщо не зроблено все можливе.
  • Дитина - це не тиран, який заволодіває всій твоїм життям, не тільки плід від плоті і крові. Це та дорогоцінна чаша, яку Життя дало тобі на зберігання і розвиток в ній творчого вогню. Це розкріпачена любов матері і батька, у яких буде рости не «наша», «своя» дитина, але душа, дана на зберігання.
  • Умій любити чужу дитину. Ніколи не роби чужій дитині те, що не хотів би, щоб робили твоїй.
  • Люби свою дитину будь-якою - неталановитою, невдахою, дорослою. Спілкуючись з нею - радій, бо дитина - це свято, яке поки що з тобою.

Тож, натхнення нам, любові і поваги у новому році!

 
"Імпресіонізм: усі грані"

У квітні гуртківці відвідали мультимедійну 3D-виставку «A-gallery», що має назву «Імпресіонізм: усі грані».

Це була надзвичайна подія, сповнена емоцій: не просто сухе теоретичне знайомство з одним із напрямків у мистецтві, а повне занурення в атмосферу, враження (чим, власне, імпресіонізм і являється по свої суті).

Детальніше...
 
Заняття з антистрес-розмальовками - відпочинок з користю

Заняття гуртка РЦЕНТУМ «Пізнай себе» з учнями Боярської спеціальної ЗОШ-інтернат І-ІІ ст для слабозорих дітей "Антистрес-розмальовка" було сповнено творчості. Вихованцям було запропоновано відчути на собі терапевтичну дію мистецтва, оскільки заняття містило елементи арт-терапії. Завдання було не з легких: кожен з дітей вподобав собі підготовлену керівником гуртка Малишево. К.Г. антистрес-розмальову і отримав набір кольорових олівців. Під супровід заспокійливих мелодій потрібно було сконцентрувати свою увагу на формі, лініях, кольорі, звуках та внутрішніх відчуттях. Та родзинка заняття полягала у тому, що у нас була практика мовчання. Більш ніж сорок хвилин тривала заборона на розмови, обмін поглядом, посмішки чи будь-яку іншу комунікацію… Мета – за короткий час відновити сили та послабити відчуття напруження. Судячи з відгуків вихованців під час підсумкового шерінгу після практики це нам вдалося (більш-менш). Ця вправа дала нам поле для обміну спогадами, відчуттям занурення у себе, висновками. Витримати мовчанку було важко і діти відчули силу внутрішнього тиску. Стало зрозумілим, що такий стан ми звикаємо «заговорювати» і тому втомлюємося ще більше.

Тож наступна наша зустріч буде присвячена тому, як звільнятися від зайвого напруження через конструктивні фізичні вправи. Крокуймо далі!  

                               

 
« ПочатокПопередня12345678НаступнаКінець »

Сторінка 3 з 8

Корисні посилання