logo


Психологічна служба
Медіа_культура - знати, щоб вижити

В рамках роботи психологічної служби РЦЕНТУМ нами було проведено цикл інформаційно-просвітницьких занять, присвячених впливу медіапростору на свідомість людей. Заняття були проведені серед вихованців гуртків і відвідувачів психологічного кіноклубу нашого Центру, а також учнів шкіл нашого міста.

Мета цієї медіапросвітницької кампанії – формувати якість медіакультури особистості, яка є частиною нашої громади.  

Основні завдання:

- поширювати серед юнацької та дорослої спільноти знання щодо значення засобів масової комунікації (ЗМК) у сучасній культурі;

- допомагати юнакам досліджувати як медіа впливають на їх емоції, думки, ставлення і поведінку; скільки часу вони можуть прожити без Інтернету чи смартфону; як медіапростір формує їх самопочуття і стосунки та наскільки їм важлива правда у шаленому кліп-потоці інформації;

- демонструвати на «живих» прикладах з сучасного медіа-контенту які прийоми використовують у ЗМК для того, щоб керувати свідомістю людей; як і чому це спрацьовує; як можна розпізнати маніпулятивний/терористичний вплив медіа.

Найголовніше питання, відповідь на яке ми шукаємо спільно на наших зустрічах – як бути повноцінною частиною цифрового світу, але вберегтися від «зомбування» ЗМК; залишатись свідомо вільною, творчою особистістю, здатною критично мислити і триматись у безпеці в часи інформаційно-смислових війн, викривлення дійсності та пропаганди.

Тема вкрай актуальна для нашого часу, як для підлітків, так і дорослих. Тож, наші зустрічі тривають. Запрошуємо і вас долучитись.

З питань організації занять для ваших колективів звертайтесь за телефоном +38 097 18 777 82

Практичний психолог Малишева Катерина

 

 

Детальніше...
 
Екоцентричне світобачення - частина нашої психологічної роботи

У нашому Центрі триває природоохоронна робота: ми докладаємо зусиль, щоб зберігати першоцвіти. І щовесни широко проводимо роз’яснювальну роботу серед вихованців,школярів та громади м.Боярки.

Нещодавно нас відвідали вихованці психологічного гуртка «Пізнай себе», який працює на базі Боярської спецшколи-інтернат. Діти не просто уважно роздивились ділянки, на яких ми вирощуємо першоцвіти, а й зрозуміли ЧОМУ саме їх потрібно охороняти! Це була бесіда про нашу турботу і поважне ставлення до навколишнього; необхідність піклуватися не лише про себе, а й про наступні покоління; місце людини у світі живої природи і особистий внесок кожного у його збереження (відповідальне ресурсокористування). Екоцентричне світобачення – це основа конгруентного буття та психологічного благополуччя людини. Тож, на наших зустрічах ми вчимо дітей того.

А також, вихованці,  вже традиційно, завітали до наших маленьких звіряток на пухнасті гостини і «обнімашки». Та у теплицю, в якій ми зберегли від морозної зими багато рослини, що дуже люблять тепло і сонечко.

Детальніше...
 
Це має знати кожен

 
Традиційна зустріч з батьками

Ми щасливі мати добру традицію разом з колегами з БЗОШ І-ІІІ ст.№4 проводити щорічні зустрічі з батьками майбутніх першокласників "За крок до школи". От і цього 2019 року, 16 лютого стало днем нашої розмови про важливе. Мета зустрічі полягала у тому, щоб допомогти батькам зрозуміти що ж, власне, відбувається з їх дитиною у «зоні турбулентності» – криза шести років – одному з найважливіших періодів становлення особистості людини.

Ми говорили про те,

-      що значить розхожий термін «готовність дитини до школи», з чого складається ця готовність і як виглядає у реальному житті дитини;

-      чому у фокусі уваги дорослих має бути достатній рівень довільності пізнавальних психічних процесів дитини і яку роль відіграє мотиваційна та емоційна стійкість дитини у процесі її «входження» у новий статус - школяра;

-      чому розвинутих інтелектуальних навичок не достатньо для того, щоб дитина успішно адаптувалась до школи і чому варто вміти бачити, відчувати і розуміти свою дитину, а не її формальні ознаки успішності;

-      які важливі психологічні новоутворення отримує дитина у кризі шести-семи років і чим вона за то «платить»;

-      як дорослі можуть побачити кризу дитини, як і чому змінюється поведінка дитини у цей період;

-      яким чином емоції і почуття мами або тата допоможуть визначити які потреби дитини є фрустровані і що з тим робити тощо.

Врешті решт ми говорили про те, що одна із значущих «мамських» місій – допомогти своїй дитині навчитися управлятися зі світом людських емоцій та почуттів (емпатія, металізація, контейнерування, зворотній відгук тощо). А також скеровувати, орієнтувати дитину на досягнення (мотивація "до"). Практичні рекомендації, вправи та ігри які ми згадали можуть бути помічними.

Підсумковою була теза про те, як важливо батькам вміти піклуватися про себе, вміти берегти себе і перебувати у доброму психо-емоційному стані, бо вони, батьки, мають бути взірцем для своєї дитини у тому як виглядає щаслива, успішна людина.

«… немає більш сприятливого для формування у дитини досвіду любові, радості та щастя,

ніж любов до неї матері, яка вміє по-справжньому любить себе…» 

Ерих Фромм. "Мистецтво любити"

 

 
Протидія насиллю: знати, щоб вберегтися

                                           

 

Де шукати допомогу:

Детальніше...
 
« ПочатокПопередня123456789НаступнаКінець »

Сторінка 1 з 9

Корисні посилання