logo


Психологічна служба
протидія насиллю: знати, щоб вберегтися

                                           

 

Де шукати допомогу:

Детальніше...
 
Нова зустріч старих друзів у стінах Центру

Продовжується робота гуртка «Пізнай себе». Це психологічна група зустрічі небайдужих дітей, які досліджують таємничий світ людських переживань. На заняттях гуртка вони навчаються відчувати багату палітру емоцій, розуміти мотиви поведінки і вчинків, налагоджувати доброзичливі стосунки - з собою, з природою, з іншими людьми.

Наш Центр – плато цінного досвіду миробудування: кожна дитина отримує тут нагоду висловити свою думку, переживання або враження і бути з тим прийнятою, підтриманою однолітками і небайдужим дорослим.

Успіхів нам і наснаги!

P.S. Група ще відкрита і кому цікаво – можете долучитись!

 

 
Семінар-практикум для керівників гуртків ЗПО

28 серпня відбулась настановча зустріч керівників гуртків ЗПО району, під час якої

практичний психолог РЦЕНТУМ Малишева К.Г. провела семінар-практикум

«Умови освітнього середовища закладу позашкільної освіти для забезпечення самоактуалізації вихованців,

спираючись на парадигму людиноцентрованого підходу (по К. Роджерсу)».

Основною метою було ознайомлення учасників з центральними засадами визнаної в світі гуманістичної парадигми центрованої на особистості терапії Карла Роджерса та яким чином цей підхід реалізує основні вимоги концепції Нової української школи.  

Теоретичну частину складало створення у педагогів уявлення про такі поняття, як унікальне феноменологічне поле досвіду дитини (і що це означає для керівника гуртка); процеси самоактуалізації та індивідуації дитини (і яке значення відіграє в тому особистість керівника гуртка); зустріч двох Світів Selfу спільному інтерсуб’єктивному просторі (стосунок, як майдан становлення особистості вихованця).

Основна частина роботи була приділена центральним умовам, яким має відповідати освітнє середовище: безумовне прийняття і емпатійне розуміння дитини педагогом і конгруєнтність самого керівника гуртка. Головна увага була приділена не теоретико-абстрактним конструктам, а практичним порадам з досвіду роботи за цією парадигмою. Починаючи від нюансів, які потрібно враховувати при створенні інтер’єру освітнього приміщення і завершуючи нейрофізіологічними проявами організму дитини. Наведено ряд прикладів вправ, завдань, формулювань та інших методичних підказок, які варто використовувати керівникові гуртка під час побудови стосунку з вихованцем будь-якого профілю.

Окремим пунктом було наголошено на необхідності кожному педагогові завчасно піклуватися про свій особистий емоційний стан, дотримуватись психологічної гігієни та культури задля збереження свого благополуччя та рівня ефективності.

 
Підтримуємо психічне благополуччя дітей

Збереження і підтримка психічного здоров'я та благополуччя наших вихованців - одне з головних завдань роботи РЦЕНТУМ

І на цьому шляху ми маємо стати пліч-о-пліч з батьками

Ось кілька порад, що допоможуть нам

 
Зустріч з батьками "За крок до школи"

10 лютого на базі БЗОШ І-ІІІст. №4 відбулась зустріч з батьками майбутніх першочків. «За крок до школи» ми зібрались для того, щоб обговорити ряд важливих питань, які варто тримати в голові, під час такої значущої в житті кожної людини події, як вступ до школи. Фокус нашої уваги було зосереджено на таких основних аспектах як:

-      формування у дитини Емоційного інтелекту (навіщо це потрібно і яким чином досягається);

-      мотивація дитини до навчання;

-      значення батьківського прикладу для успіху дитини.

Детальніше...
 
« ПочатокПопередня12345678НаступнаКінець »

Сторінка 1 з 8

Корисні посилання